Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

15 Kasım 2009 Pazar

Dumansız "KAFE" Sahası


Herkesin bildiği üzere, Temmuz’un 19’undan itibaren dumansız bir hava sahası içine girdik. Ben ve benim gibi sigara düşmanı kişiler sevinç nidaları atarak destekledik bu yasayı. Peki ya sonuç?! “Dumansız Hava Sahası” oldu “Dumansız KAFE Sahası”… Sigara tiryakileri kendilerine göre haklı bir psikoloji içine girerek “Madem kapalı alanlarda sigara içmekten beni men ettiniz, ben de sokaklarda tüttüre tüttüre içerim sigaramı” demeye başladılar. Olan yolda yürüyen yayalara oldu. Şahsen ben sahneye çıkmış assolistler gibi yürüyorum yolda. Önde yürüyen sigara tiryakisi X kişinin sigara dumanları eşliğinde atıyorum adımlarımı. Kafeye, restorana giden Türk insanları temiz ve rahat bir nefes aladursun, caddelerde ve sokaklarda yürüyen insanlarımız dumanlı havayı solusun.

Hiç yorum yok: